sobota 1. januára 2011

Šou Farmár hľadá ženu pozeralo viac divákov ako Slávika!

Kedysi Slávik patril k výstavným televíznym programom, účinkovanie v ňom občas neodmietla ani Marika Gombitová. Sledovanosť Slávika klesá už piaty rok. V cieľovej skupine od dvanásť rokov vyššie dosiahlo minulý piatok odovzdávanie hudobných cien najnižší trhový podiel od zavedenia peoplemetrov, len 32,8 percent.

Vyššej sledovanosti nepomohlo ani avízo, že ho televízia Markíza odvysiela vo vysokom rozlíšení. Odovzdávanie hudobných cien Slávik na celej čiare porazila šou televízie JOJ Farmár hľadá ženu s 37,1-percentým podielom na trhu.

Podľa mediálneho analytika Andreja Školkaya by prekvapujúca porážka hudobného galavečer mohla do istej miery súvisieť s tým, že Slávika pozerá mladšia generácia. „A staršia generácia, ktorá sa nezaujíma o hudbu a pompézne šoubiznisové záležitosti, si prepla na Farmára,“ uvažuje. O úpadku kultúry sa podľa neho nedá hovoriť, rozdiel medzi divákmi totiž nebol veľký. „Televízie chcú dosiahnuť čo najväčší podiel na trhu. Znižujú aj latku vkusu, len aby pritiahli divákov. To, čo robí JOJ-ka, je síce prízemnejšie, ale očividne to má úspech. Skôr sa obávam, že v trende bude pokračovať a pripojí sa k nej aj Markíza, lebo to pôsobí na ľudí,“ myslí si.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára